Het aftellen is begonnen :) - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Cecile - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen :) - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Cecile - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen :)

Blijf op de hoogte en volg Cecile

12 Juli 2014 | Nederland, Dordrecht

Terwijl het Nederlands elftal tegen Brazilië aan het voetballen is ben ik bezig met de voorbereidingen voor mijn reis naar Vietnam. Tis vrij gemakkelijk typen, want als Brazilië enigszins druk uitoefent maakt het publiek zoveel lawaai dat ik wel even op kijk. De 0-2 voorsprong is nu namelijk al een feit.

Maar goed, terug naar het onderwerp van dit verslag.
Nog 1 week werken en dan nog een paar dagen wachten voordat ik naar Vietnam mag vertrekken. Begin het nu toch wel spannend te vinden. Gaat een bijzondere vakantie worden, dat merk ik aan mezelf.

Vanavond in ieder geval weer 2 dingetjes van mijn lijstje kunnen strepen. Ik moest namelijk nog een binnenlandse vlucht boeken. Mijn reis gaat van Hanoi (Noord-Vietnam) naar Ho Chi Min City/Saigon (Zuid-Vietnam). Omdat ik naar en vanuit Hanoi vlieg moet ik daar wel weer zien te komen aan het eind van mijn reis. De trein is geen optie, want dat zou een reis van ruim 48 uur zijn. Ik vind treinreizen geen probleem, maar 48 (!!) uur is wel erg lang. Vanavond dus een vliegticket geboekt voor nog geen 70 euro inclusief een plekje bij de nooduitgang. Dat moet haast wel een prettige vlucht gaan worden.

Wat ik ook nog wilde regelen is een hotel voor de eerste 2 nachten. Dan hoef ik daar in ieder geval niet over na te denken na een lange vlucht. Dit is ondertussen ook geregeld. Komende week even alle belangrijke documenten uitprinten en zorgen dat ik ze niet kwijt ga raken.

Het volgende verslag zal OF net op de valreep zijn voordat ik vertrek OF het eerste verslag uit Vietnam worden.

Komende week nog een weekje knallen op school en dan kunnen de kids en de juf genieten van een welverdiende vakantie.

Tot snel!