Het aftellen is begonnen :) - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Cecile - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen :) - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Cecile - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen :)

Blijf op de hoogte en volg Cecile

12 Juli 2014 | Nederland, Dordrecht

Terwijl het Nederlands elftal tegen Brazilië aan het voetballen is ben ik bezig met de voorbereidingen voor mijn reis naar Vietnam. Tis vrij gemakkelijk typen, want als Brazilië enigszins druk uitoefent maakt het publiek zoveel lawaai dat ik wel even op kijk. De 0-2 voorsprong is nu namelijk al een feit.

Maar goed, terug naar het onderwerp van dit verslag.
Nog 1 week werken en dan nog een paar dagen wachten voordat ik naar Vietnam mag vertrekken. Begin het nu toch wel spannend te vinden. Gaat een bijzondere vakantie worden, dat merk ik aan mezelf.

Vanavond in ieder geval weer 2 dingetjes van mijn lijstje kunnen strepen. Ik moest namelijk nog een binnenlandse vlucht boeken. Mijn reis gaat van Hanoi (Noord-Vietnam) naar Ho Chi Min City/Saigon (Zuid-Vietnam). Omdat ik naar en vanuit Hanoi vlieg moet ik daar wel weer zien te komen aan het eind van mijn reis. De trein is geen optie, want dat zou een reis van ruim 48 uur zijn. Ik vind treinreizen geen probleem, maar 48 (!!) uur is wel erg lang. Vanavond dus een vliegticket geboekt voor nog geen 70 euro inclusief een plekje bij de nooduitgang. Dat moet haast wel een prettige vlucht gaan worden.

Wat ik ook nog wilde regelen is een hotel voor de eerste 2 nachten. Dan hoef ik daar in ieder geval niet over na te denken na een lange vlucht. Dit is ondertussen ook geregeld. Komende week even alle belangrijke documenten uitprinten en zorgen dat ik ze niet kwijt ga raken.

Het volgende verslag zal OF net op de valreep zijn voordat ik vertrek OF het eerste verslag uit Vietnam worden.

Komende week nog een weekje knallen op school en dan kunnen de kids en de juf genieten van een welverdiende vakantie.

Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cecile

Actief sinds 05 Juni 2011
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 9160

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

Vietnam!

04 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Thailand 2011

05 Juli 2010 - 26 Juli 2010

Thailand 2010

06 Mei 2010 - 12 Mei 2010

Rome 2011

26 Februari 2010 - 28 Februari 2010

Trouwerij in Kiev

Landen bezocht: