Eilandjes zijn fijn!! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Cecile - WaarBenJij.nu Eilandjes zijn fijn!! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Cecile - WaarBenJij.nu

Eilandjes zijn fijn!!

Door: verhip

Blijf op de hoogte en volg Cecile

27 Juli 2011 | Thailand, Koh Tao

Nou, daar is dan weer even een reisverslagje vanuit Thailand. Kreeg commentaar van bepaalde mensen dat ik te weinig verslagen plaats. Zeg, ik heb vakantie he! Ben vanalles aan het doen en aan het meemaken.

Anyway, na Cambodja heb ik de nachttrein naar Surat Thani genomen. Vanaf hier is het namelijk mogelijk om de boot naar de eilanden te pakken. Daar had ik wel zin in na al die culturele uitstapjes van de afgelopen weken. Even lekker relaxen, zwemmen, zonnen, boekjes lezen (eindelijk!). Daar was ik aan toe.
De reis naar de eilanden toe was opzich wel wat lang. Van de taxi naar de trein, van de trein naar de bus, ruim 3 uur wachten tot we weer met de bus naar de pier werden gebracht. Daar op de boot geklommen, geslapen, overgestapt op een andere boot en vervolgens met een taxi naar de slaapplaats. Dit allemaal in zo'n 24 tijd. Dus kun je nagaan.. Ik was wel redelijk gesloopt.
Kijk, de nachttrein is er wel voor gemaakt om te slapen, want er zijn hele fijne bedjes. Daar heeft het niet aan gelegen. Ik moest alleen om 04.35 uur de trein uit, want toen was ik bij mijn station. Dat slaapt dus niet echt prettig. Maar dat mocht de pret niet drukken. Ik heb me prima vermaakt in de trein. Goede verzorging, iemand die mn kaartje kwam controleren, eten gekregen en daarna werd mijn bedje klaargemaakt. Nou hoe luxe wil jehet hebben??

Kan jullie gaan vermoeien met het hele reisverslag (das alleen zo saai), dus dat doe ik niet :) Ik was blij toen ik mijn hutje zag. Lekker gedouched en met Jo (een Duitse) op het mooie witte zandstrand gecrashed en een duik genomen. Die avond weinig meer gedaan, ik was kapot!
De volgende dag is Lisette aangekomen, gezellig! Ook bleek Jill ineens hier op het eiland te zijn. Hoe tof! Dus ook die kwam onze kant uit. Super! Die avond zou er namelijk een halfmoonparty zijn! Yeah, daar met zijn allen naar toe gegaan. En een feestje was het zeg! Hemeltje, lekker gedanst, buckets gedronken en rond 04.30 uur lag ik moe maar voldaan in mijn bedje. De dagen daarna lekker gerelaxt en nog naar een ander deel van Koh Pangan verhuisd.

Momenteel verblijf ik nog even op Koh Tao. Gister hier aangekomen en lekker op het strand gehangen. Vandaag hebben we met z'n 3en een snorkeltocht gemaakt. Dat was echt supergaaf! Lekker gesnorkeld, mooie vissen gezien, mooi koraal gezien en zelfs aangeraakt. Als klap op de vuurpijl nog lekker op een supermooi strandje gelegen en geslapen. De foto's volgen nog eens.

Owja, gister zijn we naar een show met ladyboys geweest. Ik heb me kapot gelachen. Zooooo grappig, zooooo fout en zooooo leuk!

Morgen ga ik met Jill naar een ander stukje op het eiland. Het strand daar schijnt het mooiste van de eilanden te zijn, dat moeten we zien. Daar blijven we dan 1 of 2 nachten en dan begint de reis terug naar Bangkok. I don't wanna go!!

Lieve mensen, hoop dat jullie wederom van dit stukkie tekst hebben genoten. Ik ga er weer een eind aan breien. Trouwens leuk om de reacties te lezen :) Cool!

  • 27 Juli 2011 - 19:37

    Papa:

    Hoi Cécile,

    Vanmiddag heb ik jouw laatste reisverslag gelezen van de eilandjes. Je heb intussen al heel wat gezien en meegemaakt. Ook vind ik het leuk voor je dat je zoveel verschillende mensen ontmoet. Het lijkt wel of alle nationaliteiten vertegenwoordigd zijn in Thailand. We zijn natuurlijk zeer benieuwd naar alle verhalen en foto's.
    Nou Cécile geniet er nog maar lekker van de komende dagen.
    Tot ziens dinsdag op Schiphol.

    Groetjes papa

  • 27 Juli 2011 - 19:44

    Lisette:

    ik ben benieuwd naar de foto's !!!

  • 27 Juli 2011 - 21:33

    Johan En Alice:

    Zo te lezen is het net Zeeland...hihi. Leuk om zo op afstand een en ander mee te krijgen over wat je doet en ziet. Zo te lezen is het heel compleet, verrassend en afwisselend.
    Fijne dagen nog en tot later.

    Dutch Greetings

  • 27 Juli 2011 - 21:33

    Johan En Alice:

    Zo te lezen is het net Zeeland...hihi. Leuk om zo op afstand een en ander mee te krijgen over wat je doet en ziet. Zo te lezen is het heel compleet, verrassend en afwisselend.
    Fijne dagen nog en tot later.

    Dutch Greetings

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Cecile

Actief sinds 05 Juni 2011
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 9176

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

Vietnam!

04 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Thailand 2011

05 Juli 2010 - 26 Juli 2010

Thailand 2010

06 Mei 2010 - 12 Mei 2010

Rome 2011

26 Februari 2010 - 28 Februari 2010

Trouwerij in Kiev

Landen bezocht: