Bangkok again.. Amazing and surprising Bangkok.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cecile - WaarBenJij.nu Bangkok again.. Amazing and surprising Bangkok.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cecile - WaarBenJij.nu

Bangkok again.. Amazing and surprising Bangkok..

Door: verhip

Blijf op de hoogte en volg Cecile

31 Juli 2011 | Thailand, Bangkok

Hallootjes!

Hier dan zeer waarshijnlijk een van de laatste verslagen vanuit Bangkok, Thailand :(
Ook nu toch weer een hoop meegemaakt hier in Thailand. Dit is echt een land wat me blijft verbazen. MOet even goed denken wanneer ik het vorige verslag heb geschreven. Volgens mij ging ik de dag daarna snorkelen met Lisette en Jill. Dat was echt een superleuke ervaring om eens te doen. Lekker dobberen in het water tussen allerlei kleuren en soorten visjes. 's Avonds lekker met Jill gegeten. Lisette was al vertrokken naar een ander eiland.

De volgende ochtend zijn Jill en ik vertrokken uit het huisje. Maar goed ook, want deze nacht is er een bedluis compleet los gegaan op mn armen en nek. Ik zat helemaal onder! Jeuken dat het doet/ heeft gedaan! Niet normaal gewoon. Dus we wilden graag naar een net en mooi hotelletje. Dan maar een nachtje wat meer betalen, dat hebben we er nu wel voor over. Helaas is het op het eiland Koh Tao echt superduur wanneer je niet gaat duiken. Uiteindelijk maar de boot naar Chumpon genomen. Weinig te beleven in het hele plaatsje, tis meer een doorsluisplek voor reizigers die van/naar de eilanden gaan. Wij wilden hier wel graag een nacht verblijven en een beetje een chique hotel opzoeken. En dat hebben we gevonden hoor! Voor 5 euro per persoon hebben we in een 4persoonskamer gelegen met 2 grote, fijne bedden, met een warme douche, tv, koelkast, doorspoelwc... HEERLIJK! Logische dingen, maar weinig gehad de afgelopen weken.

De volgende dag ons busticket naar Bangkok geboekt. We gaan met de nachtbus van 21.00 uur naar Bangkok toe. Wij waren er van overtuigd dat we dan nog wel lekker zouden slapen. NIets was minder waar.. Wat een beroerde nacht is dit geweest zeg. Komen we uiteindelijk om 04.30 aan in Bangkok, kunnen we de kamer ook nog niet in. Dat kan pas vanaf 12.00uur! Ik werd gek! Uiteindelijk was het dan ongeveer half 10. Gelijk naar de kamer gegaan en geslapen tot 13.00uur. HEERLIJK! (Ja, alweer!).

Vanmiddag lekker geshopt (same, same, but different), vanaaf friet gegeten bij de McDonalds. Een drankje gedaan op Koh San Road. En daarna naar een pingpongshow geweest. Ik ga hier geen verhaal daarover opschrijven. Wil je weten wat het is dan vertel ik het wel. Er zijn helaas, of misschien wel gelukkig, geen foto's van. Bijzonder en bizar was het wel...

Ga nu lekker mijn bedje opzoeken, oorpluggen in en lekker slapen!
Wie weet komt er nog wel een verhaaltje net voordat ik wegga, maar zeker weten doe ik het niet!

Tot snel lieve mensen!
Dikke kus!

  • 30 Juli 2011 - 21:41

    Mama.:

    Hallo globetrotter,
    Vandaag je eigen lekkere bedje opgemaakt.
    Laptop is ook al paraat, dus kom maar snel met die foto,s.
    BTW wil je de rugzak vol laden met wat zon, zijn we hard aan toe.

    Tot op Schiphol.
    Houdoe.

  • 30 Juli 2011 - 21:44

    Lisette:

    Ik ben wel naar die pingpongshow. Maar dat hoor ik woensdag wel. Dan heb ik ook lekker vakantie. Pffff bel er aan toe hoor!! Gaan we lekker met mama ergens lunchen. Tot dan. Kus!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Cecile

Actief sinds 05 Juni 2011
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 9175

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

Vietnam!

04 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Thailand 2011

05 Juli 2010 - 26 Juli 2010

Thailand 2010

06 Mei 2010 - 12 Mei 2010

Rome 2011

26 Februari 2010 - 28 Februari 2010

Trouwerij in Kiev

Landen bezocht: