Het eerste begin - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Cecile - WaarBenJij.nu Het eerste begin - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Cecile - WaarBenJij.nu

Het eerste begin

Door: verhip

Blijf op de hoogte en volg Cecile

05 Juni 2011 | Nederland, Dordrecht

Hallo :)

Nou, wie had dat gedacht, dat ik ooit een blog bij zou gaan houden. Ik ben eigelijk wel de laatste persoon die daaraan heeft gedacht. Wie weet blijft het ook wel bij 1 of 2 berichten.. We zullen het zien.
Over ruim 4 weken vertrek ik dan voor de tweede keer naar Thailand :) Nadat ik vorig jaar samen met Michel ben geweest, ga ik nu dan alleen. Superspannend! En ergens krijg ik er ook wel de kriebels van. Heb we vaker alleen gereisd, maar dan stond er aan de andere kant van mijn vliegreis iemand te wachten. Nu is dat niet het geval (de taxichauffeurs daargelaten..). Spannend en leuk zijn vooral de gevoelens die nu overheersen. Ergens zie ik een beetje op tegen de lange reis in het vliegtuig, maar mezelf kenende zal ik daar weinig van meemaken. Heb de neiging om als een blok in slaap te vallen.. Can't help it..

Maar goed, voordat ik echt ga genieten van mijn vakantie moet ik eerst nog even 4 weken buffelen op mijn werk. De afronding van het schooljaar staat voor de deur met de nodige stress die daarbij komt kijken. Nu eerst nog even genieten van twee extra vrije dagen. Vanaf woensdag weer knallen! Ga nu wel mijn bedje opzoeken

Tot het volgende verslag!