Het eerste begin - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Cecile - WaarBenJij.nu Het eerste begin - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Cecile - WaarBenJij.nu

Het eerste begin

Door: verhip

Blijf op de hoogte en volg Cecile

05 Juni 2011 | Nederland, Dordrecht

Hallo :)

Nou, wie had dat gedacht, dat ik ooit een blog bij zou gaan houden. Ik ben eigelijk wel de laatste persoon die daaraan heeft gedacht. Wie weet blijft het ook wel bij 1 of 2 berichten.. We zullen het zien.
Over ruim 4 weken vertrek ik dan voor de tweede keer naar Thailand :) Nadat ik vorig jaar samen met Michel ben geweest, ga ik nu dan alleen. Superspannend! En ergens krijg ik er ook wel de kriebels van. Heb we vaker alleen gereisd, maar dan stond er aan de andere kant van mijn vliegreis iemand te wachten. Nu is dat niet het geval (de taxichauffeurs daargelaten..). Spannend en leuk zijn vooral de gevoelens die nu overheersen. Ergens zie ik een beetje op tegen de lange reis in het vliegtuig, maar mezelf kenende zal ik daar weinig van meemaken. Heb de neiging om als een blok in slaap te vallen.. Can't help it..

Maar goed, voordat ik echt ga genieten van mijn vakantie moet ik eerst nog even 4 weken buffelen op mijn werk. De afronding van het schooljaar staat voor de deur met de nodige stress die daarbij komt kijken. Nu eerst nog even genieten van twee extra vrije dagen. Vanaf woensdag weer knallen! Ga nu wel mijn bedje opzoeken

Tot het volgende verslag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dordrecht

Cecile

Actief sinds 05 Juni 2011
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 9171

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

Vietnam!

04 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Thailand 2011

05 Juli 2010 - 26 Juli 2010

Thailand 2010

06 Mei 2010 - 12 Mei 2010

Rome 2011

26 Februari 2010 - 28 Februari 2010

Trouwerij in Kiev

Landen bezocht: