Nog 3 weken - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Cecile - WaarBenJij.nu Nog 3 weken - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Cecile - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken

Door: verhip

Blijf op de hoogte en volg Cecile

14 Juni 2011 | Nederland, Dordrecht

Wieuw! Nog maar 3 weken en dan ben ik al geland in Bangkok. Tenminste, als alles goed gaat. Maak me nog steeds een beetje zorgen om de vliegmaatschappij. Aan de andere kant, hij mag landen op Schiphol, dus dan staat hij in ieder geval niet op de zwarte lijst :p

Vorige week heb ik een nieuwe rugzak gekocht. Een dagrugzak, lijkt me wel handig. Gelukkig mag deze ook als handbagage in het vliegtuig :) Vertelde de verkoopmevrouw er op het laatst nog even bij. Was ik natuurlijk helemaal vergeten te vragen.
Vandaag lekker in de stad een aantal spulletjes gehaald voor tijdens de reis. Kwam er vorig jaar achter dat het toch best prettig is om tijdens een tussenstop even je tanden te poetsen. Een grote tube mag weer niet in je handbagage, dus vandaag maar zo'n klein dingetje gekocht. Net zoals een maskertje voor als ik verbrand ben. Mijn ervaring van vorig jaar is, dat dit nogal pijn doet. Geloof dat ik toen heel snel mn huid verschrikkelijk heb laten uitdrogen. Geen goed plan dus.. :)
Ook nog even naar boeken gekeken voor in het vliegtuig.. Best lastig, want de boeken die ik dan weer wil hebben zijn er niet in pocketformaat. Misschien toch van de week maar eens bol.com lastigvallen :)

Begin er wel steeds meer zin in te krijgen. Das opzich maar goed ook, want anders is het ook zoiets vervelends..

Volgens mij is het mogelijk om een reactie achter te laten. Ik heb werkelijk geen idee hoe het werkt. Als het goed is staat er wel een link op mijn Hyves-pagina. Ik ga ook eens proberen om deze link naar mijn Facebook te kopieren.. Toch leuk om te zien wie er geinteresseerd zijn in mijn verhalen :)