Vakantie is begonnen! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Cecile - WaarBenJij.nu Vakantie is begonnen! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Cecile - WaarBenJij.nu

Vakantie is begonnen!

Door: verhip

Blijf op de hoogte en volg Cecile

02 Juli 2011 | Nederland, Dordrecht

Goedemorgen,

Daar ben ik dan weer eventjes. Na een aantal ontzettend hectische weken is nu dan eindelijk de vakantie aangebroken. Yeah! Het eerste jaar op de nieuwe school zit er op. Laatste weken veel inpakstress, rapportenstress, oudergesprekken, afscheid, verjaardagsstress gehad.. Maar ik heb het overleefd.. ENNNN!!! Gister lekker ontspannen in de stad met een aantal oud-collega's. Heerlijk en goed begin van deze vakantie :)

Niet geheel onbelangrijk, ik ga aanstaande maandag voor de tweede keer naar Thailand. Heb er echt ontzettend veel zin in.
Voor mijn verjaardag heb ik van mijn ouders, broertje, zusje + vriend een mooie rugzak gekregen. Vorig jaar kreeg ik er ook al 1, maar deze is voor overdag. Lijkt me ook wel handig, aangezien ik veel wil zien.

Vandaag en morgen staan in het teken van een hoop wassen, strijken en opvouwen. Altijd fijn! Morgen alvast richting Dongen. Dan kan mijn autootje daar de komende maand staan. Vrees dat hij het anders helemaal niet meer gaat doen :(

Ik ga dus snel even verder.. Er komt snel weer een nieuw verslagje..