Here i am!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cecile - WaarBenJij.nu Here i am!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cecile - WaarBenJij.nu

Here i am!!

Door: verhip

Blijf op de hoogte en volg Cecile

05 Juli 2011 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Nou nu dan toch het eerste verslagje vanuit Bangkok! I have made it! Kan het nog steeds niet echt geloven dat ik hier nu zit. Gisterochtend (volgens mij) nog even bij Ilse op de koffie geweest.. Was errug gezellig! Daarna lekker naar huis gegaan, een broodje gegeten en rond kwart voor 12 naar Schiphol gereden. Onderweg nog even in de file gestaan. Bewijst maar weer dat je altijd bijtijds weg moet gaan. Gelukkig waren we nog steeds op tijd op het vliegveld. Bij het inchecken ging ook weer niet alles vlekkeloos. De instapkaarten konden niet worden geprint, dus ik kreeg een handgeschreven instapkaart voor naar Cairo. In Cairo moet ik dan weer naar de transferbalie om een nieuwe instapkaart te halen. Prima, dat moet wel goedkomen. Bij het vliegtuig aangekomen bleek ik niet de enige te zijn. We waren met zo'n 80 mensen die dit probleem hadden.. Dus uiteindelijk is dat goedgekomen. De vlucht naar Bangkok had vertraging, dus er was wat meer tijd om even wat te eten, te drinken en te plassen. Op werkelijk UBERsmerige wc's... IEUW!! Maar goed.. In het vliegtuig zat ik naast een man uit Engeland die in Thailand woont. Hij kwam vanaf Griekenland nu en was al vanaf 0600 onderweg.. Mij hoor je niet meer klagen.. ;) Okee, nog 1 klein dingetje dan.. Het eten in het vliegtuig.. BLEGH! Zijn dat mensen die afgekeurd zijn bij Masterchef ofzo? En zo hun gelijk halen bij het vliegtuigeten? Nou goed, ik zit nu in ieder geval in Bangkok.
Het weer is fijn (lekker warm), het hostel wat eenvoudig (kan ook niet anders voor deze prijs) en het verkeer lekker druk. Heb een goede vlucht gehad en later ook een leuke rit in de taxi. De taxichauffeur was voor een keer normaal en sprak een goed woordje Engels. Was dus een leuke rit.

Ga zo maar even voor wat eten zorgen.. En dan bijtijds mn bedje opzoeken. Morgen staat gepland om te bekijken wat ik verder ga doen. Verder nog geen echte vaste plannen..

Tot de volgende keer!

• 05 Juli 2011 - 18:20

Michel En Joop:

Cecile normale taxichauffeurs dat kan toch niet. Weet je zeker dat deze niet aan het spugen hoesten en slingerend aan het rijden was hahahha. Nou geniet er van en we volgen je. Groetjes vanuit het mooie zwitserland

• 06 Juli 2011 - 11:03

Lisette:

Nou geniet lekker van je reis!! Je hebt het verdient. De volgende keer wel even wat foto's uploaden. Ik heb papa gisteren uitgelegd hoe MSN werkt. Dus dat kan je de volgende keer ook doen.

Geniet van je vakantie!!

Je zusje

• 10 Juli 2011 - 09:53

JAER:

Leuk om te volgen hoe het met je gaat en wat je beleeft. Zullen het ook aan Wilhelmina Maria laten zien, ze leuk vinden.
    Hartelijke groet vanaf een zonovergoten Veluwe.