Ayutthaya here we come - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Cecile - WaarBenJij.nu Ayutthaya here we come - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Cecile - WaarBenJij.nu

Ayutthaya here we come

Door: verhip

Blijf op de hoogte en volg Cecile

10 Juli 2011 | Thailand, Ayutthaya

Zo, nu dan weer even een reisverslagje van mij. Gister ben ik aangekomen in Ayutthaya. De dagen hiervoor heb ik in Bangkok doorgebracht met Lisette en later met Astrid erbij. Veel gezien, veel beleefd, veel gedaan. Waaronder een leuke fietstocht. Zeker een aanrader voor een ieder die ooit naar Bangkok gaat.
Lisette en Astrid zijn vertrokken naar Cambodja en ik ben dezelfde ochtend naar Ayutthaya gegaan. Gisterochtend om 07.00 uur moest ik klaarstaan en ben ik opgehaald. Eerst wat tempels bezocht in Ayutthaya en omgeving. Daarna door een vriendelijke tuk tuk chauffeur afgezet bij het hostel waar ik wilde logeren. Kamertje geregeld met airco, voor dezelfde prijs als in Bangkok. Nu wel met een eigen douche en toilet. Hoe fijn kan het zijn.
Gisteravond met twee nederlandse meisjes afgesproken om te gaan eten. Zo gezegd, zo gedaan. Daar nog een Belgisch meisje ontmoet en met elkaar een errug gezellige avond gehad. Vanmorgen was het wat minder fijn... Anyway, vandaag maar weer op de fiets gestapt en wat tempels bezocht. Vanmiddag met een boottripje de tempels gezien die net buiten de rivier liggen. Was een fijne dag, wederom.

Morgen even lekker een dagje uitrusten en relaxen. Ben ik wel even aan toe na alle drukke dagen. Ga wel kijken hoe ik de verdere reis ga plannen. In ieder geval de komende week.

Tot snel maar weer

  • 11 Juli 2011 - 10:22

    Papa En Mama:

    Hallo Cecile, leuk je gesproken te hebben gisteren. Ik had zondagavond al een berichtje gestuurd helaas is dat niet goed gegaan. Dus nu nog maar een. Volgens ons heb je het prima naar je zin en uit het gesprek begrepen wij dat je nu al tijd te kort komt. Geniet ervan en maak er 4 grandioze weken van.
    Uiteraard ook de groetjes van Matje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ayutthaya

Cecile

Actief sinds 05 Juni 2011
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 9169

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

Vietnam!

04 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Thailand 2011

05 Juli 2010 - 26 Juli 2010

Thailand 2010

06 Mei 2010 - 12 Mei 2010

Rome 2011

26 Februari 2010 - 28 Februari 2010

Trouwerij in Kiev

Landen bezocht: